Kolokvijalno, mnogi će i dalje nazivati igru FIFA uprkos rebrendiranju serije 2022. I sa dobrim razlogom, jer uprkos brojnim izmenama koje je igra prošla poslednjih godina, još uvek je muče poznati problemi na koje su se navijači žalili godinama.
Ipak, uprkos nekim osnovnim problemima koji su, u ovom trenutku, toliko ukorenjeni da bi mi nedostajali da se poprave, ovo je godina sa puno pozitivnih stvari za serijal. Što je najvažnije za mnoge obožavaoce, Career Mode je po prvi put posle nekoliko godina dobio određenu pažnju, pomažući da se način igre podigne i da se manje oseća kao zaboravljeno srednje dete u kakvo je nažalost postalo.
Sada, akademije su vredan poduhvat kada kreirate sopstvenu menadžersku karijeru, omogućavajući oslanjanje na mlade, što je u prošlosti bilo ništa drugo do postoji. Dodaje još jednu dimenziju ovom režimu, nudeći igračima novi, pouzdan način igre, konačno poboljšavajući omladinski sistem uveden pre mnogo godina. Meniji su takođe revidirani tako da stilski više odgovaraju Ultimate Team-u, što i nije čudno sobzirom da je ovo najpopularniji mod u FC/FIFA serijalu
Još uvek je šteta što baza podataka ne može biti naprednija; potpuno ignoriše istoriju karijera igrača, fokusirajući se samo na ono što sledi. Statistika kluba, kao što su najmlađi strelac, najbolji strelac, najbrži postignuti golovi i statistika lige, bili bi dobrodošli dodatak koji još uvek nažalost nedostaje. Možda to ne izgleda kao velika stvar, ali nešto tako jednostavno kao što je gore navedeno bi pomoglo igrici da bude više stvarna, slojevitosti u autentičnosti uz detaljnije praćenje vašeg napretka.
Problemi ostaju manje više isti čak i u Ultimate Tam-u, problemi kao što su sukobi u dresovima u Ultimate Team-u, koliko je loš izbor utakmica u klubovima, dresovi se menjaju samo za kapitena kluba, pojavljuju se pogrešne značke kada komentatori opisuju igrače i još više su prisutni. FK treba da počne bolje da radi male stvari, ili će neko drugi.
Druga značajna promena u FC 25 je kompletna remont taktika i uloge igrača. U početku, može biti malo zastrašujuće, ali očigledno je da se inspiriše Football Manager-om da modernizuje taktiku kako bi bile sličnije onome što vidimo na fudbalskim utakmicama svakog vikenda. Kada počnete da petljate i uhvatite se u koštac sa sistemom, postaje jasno koliki je to skok.
Svaki igrač sada ima uloge koje mu bolje odgovaraju, što će uticati na izgradnju tima i regrutaciju u režimu karijere. Trenutno, u Ultimate Team-u, koristim Trenta Aleksandera-Arnolda na poziciji desnog beka i Žoaa Kansela na levom beku, oba igrača sa preferiranom ulogom Falsebacka. Umesto da preklapaju krila, oni će ući unutra da preopterećuju sredinu kada su u posedu.
Zatim imam Deklana Rajsa postavljenog na polubeka, tako da on pada u odbranu kada ja napadam, dozvoljavajući da se fluidnost koju često viđamo u modernom fudbalu doživi u FC, i funkcioniše tačno kako treba. Igrači se dobro menjaju i rotiraju, slično kao u stvarnom meču. Biće zanimljivo videti dokle se ovo može odgurati kada se vreme potroši na igru. FC 25 je još uvek opterećen uobičajenim prtljagom koji smo očekivali od serije, ali postoje neki zaista vredni dodaci ove godine koji osvežavaju igru, taktiku i još mnogo toga. Rush režim se posebno ističe, uvodeći haotičnu zabavu koja je igri nedostajala poslednjih godina, dok taktika nudi više slobode u načinu igranja igre nego ikada ranije.
Ovogodišnje izdanje učvršćuje svoju tvrdnju da je najbolja fudbalska utakmica na svetu, ali takođe pokazuje potrebu za takmičenjem.
EA SPORTS FC 25 izlazi danas 27. septembra za PC, PS4 konzolu, PS5 konzolu , Xbox One, Xpox Series X/S, Nintendo Switch.
Bez obzira na gore navedene probleme, ovogodišnji novi dodaci i igranje od trenutka do trenutka izgledaju neverovatno. Posebno sam impresioniran koliko je prijatan novi Rush režim.
To je dovoljno jednostavna igra, koja je u suštini samo mali fudbal, ali dodaje još jednu dimenziju i predstavljena je u više načina igre, za razliku od sada odložene Volte.
Rush mod ima u klubovima, Ultimate Team-u i Career Mode-u, osećajući se dobrodošlo u svakom od njih. U klubovima, to je sjajan način za grind KSP kada ceo tim nije uključen; jedinstveno omogućava korišćenje manje uzbudljivih igrača u Ultimate Team-u.
Režim karijere kombinuje Rush sa promenama u akademiji da bi delovao kao turnir, pomažući mladima da dostignu svoj puni potencijal.
Igra u Rush-u je tako mahnita, tako haotična, sa golovima koji lete svuda, a pritisak ako nekako dođe do Zlatnog gola izaziva sličan osećaj kao kada ste samo jedan pogodak udaljeni od šefa u igri Soulsa, ali ne možete. t sasvim zadati poslednji udarac.