Tokom nedavnog campfire strima, Blizzardovi developeri koji rade na Diablo 4 osvrnuli su se na poslednju sezonu, priznavši da stvari nisu ispale kako su očekivali. Potvrdili su da je igra postala previše laka i otkrili da igrači sada dostižu viši nivo upola brže u poređenju sa prethodnim sezonama, čak i na težim nivoima.
Kao neko ko je nov u Diablo serijalu, mogu to i sam da potvrdim. Obično nisam dobar u izazovnim igrama, ali čak i kada podignem težinu, nemam nikakvih problema u Diablo 4.
Pripremite se za pakao
Međutim, to će se uskoro promeniti. Kada stigne sledeća sezona u Diablo 4, igrači će primetiti sporiji napredak i znatno teži grind u odnosu na trenutnu sezonu, koja je fokusirana na ekspanziju Vessel of Hatred.
Tokom campfire strima, Blizzardov Kolin Fajner je otkrio da igrači prebrzo prolaze kroz deo sadržaja, dostižući 60. nivo i otključavajući Paragon sistem suviše lako i bez većih prepreka.
U sezoni 8, igrači će sporije napredovati tokom prvih 25 nivoa sa novim likom, dok će ređi plen – poput Legendary predmeta – biti znatno teže pronaći.
Ovde možete pogledati ceo campfire razgovor sa Blizzardom: