Video Igre Zanimljivosti

Da nije bilo CO-OP Space Marine 2 bi bio mnogo duža igra

Podeli

Duža kampanja ili igranje sa drugarima?

Kada pravite video igru sa kampanjom, na taj mod utiče niz faktora o kojima razvojni tim mora rano doneti odluke kako bi se igra pravilno oblikovala. U slučaju Warhammer 40K Space Marine 2, znali su da žele igračima dati opciju da igraju sami ili da pozovu još dva igrača i igraju celu kampanju u kooperativnom modu. To možda ne zvuči kao loša ideja, i nije bila sudeći po recenzijama i prodaji igre, ali je tim bio primoran da napravi određene „kompromise“ u priči kako bi kooperativni mod funkcionisao.

U intervjuu za GamesRadar+, kreativni direktor Oliver Hollis-Leick napomenuo je da jedna od stvari koja je povremeno „kočila“ priču bila činjenica da glavni marinac, kojeg igrači kontrolišu, komandant Titus, mora biti sa svojim saborcima Gadrielom i Chaironom tokom cele priče. Na kraju krajeva, to su likovi koje drugi igrači kontrolišu u kooperativnom modu. Da oni nisu bili prisutni, ili da su imali više slobode da „deluju sami“, tim bi mogao da uradi neke zanimljivije stvari u okviru priče:

„Jedan nivo gde smo pokušali to da izvedemo je onaj gde Chairon odvoji se od ostatka tima. To je bio naš pokušaj da malo istegnemo tu ideju. Na taj način je delovalo da postoji podela i usledela je scena gde su skoro poubijali jedni druge. Zatim smo opet morali da ih sastavimo u tročlani tim. Tako da je coop zaista ograničio način na koji smo mogli da ispričamo priču.

Direktor igre Space Marine 2, Dmitriy Grigorenko, dodao je šaljivo:

„Sećam se da sam se mnogo raspravljao sa [Hollis-Leickom], govoreći da naši likovi nemaju dovoljno vremena da pričaju o radnji, da se međusobno svađaju, jer sve eksplodira u pozadini. Niko to neće slušati – moramo biti kratki!“

Zanimljivo je razmišljati o tome kako bi igra izgledala da kooperativni element nije uključen. Ipak, igra nije patila zbog toga, što je važno. Prodata je u više od 2 miliona primeraka od lansiranja, a mnogi su pohvalili starinski pristup sa direktnom i brutalnom pričom i stilom igranja. Ako ništa drugo, ovo je nešto o čemu mogu razmišljati za sledeći nastavak.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *